Workshop Social Selling
De workshop Social Selling geeft inzicht in de nieuwe manier van verkoop. Door de digitalisering is alle informatie online beschikbaar en is de taak van o.a. de accountmanager drastisch veranderd. De klant belt niet meer terug en mails worden niet beantwoord.
De reden? De klant heeft alle informatie en de accountmanager kan in de oriëntatiefase weinig meer toevoegen tijdens een bezoek aan de klant.
Klanten en prospects verrichten (zowel zakelijk als privé) eerst een digitale search op zowel Social Media als op websites , om te zien met wie ze potentieel zaken gaan doen. Belangrijk is de identiteit: het gezicht van de organisatie en de mensen achter de organisatie.
Tijdens de workshop Social Selling wordt ingegaan op deze veranderingen en interactief met de deelnemers besproken wat de nieuwe en noodzakelijke digitale sales en marketing vaardigheden zijn.
Onderwerpen van de workshop Social Selling
Veranderingen door Social Selling
Social Selling en marktpositionering
Overzicht Social Media platformen
Customer journey (ESI)
Social Selling Stadia (APSS methodiek)
OFTTM (one face to the marketplace)
Social Presence klanten en prospects
Op welke Social Media platformen zijn klanten actief
Social Selling activiteiten
Wilt u meer weten over deze of andere workshops?
Neem dan contact met ons op via opleidingen@ceo-business.nl of bel met 065- 117 0 117