19 november 2015 hebben we onze eerste inspiratiesessie gehouden Social Business a usual!

Onze (gast)sprekers waren:

  • Guido Smit, Dialoogmanager bij ABN AMRO;
  • Floris van Dam, Manager Personal Members bij (NIMA) Nederlands Instituut voor Marketing;
  • Vincent Bos, International Management Trainee bij Meltwater;
  • Claudy van Casteren, CEO bij CEO Social Media & Online Marketing

 

 

Bij het begin van de Inspiratiesessie werd door de studenten van Parc Spelderholt enthousiast verteld over hun studie, de werkmogelijkheden om ervaring op te doen.

Heel bijzonder!

 

 

 

 

 

Guido Smit, Digital Communication Strategist at ABN AMRO.

Casus van de Social Media Strategie werd belicht met goede tips en trucs

 

 

 

 

 

 

Claudy van Casteren CEO van CEO Social Media & Online Marketing

Social Business as usual waarbij de integratie van de Social Media activiteiten werden belicht in de dagelijkse werkzaamheden.

En natuurlijk werd op het eind veel succes gewenst!!

 

 

Concluderend een leuke leerzame en gezellige dag in een kleinere setting die de dynamiek zeker ten goede kwam!