Social Awareness Workshop 
De Social Awareness Workshop is bedoeld om inzicht, draagkracht en bewustwording te ontwikkelen op het gebied Social Media. Daarvoor is het noodzakelijk dat u en uw medewerkers inzicht krijgen in de Social Media (on)mogelijkheden. Het verkrijgen van dit inzicht en de mogelijkheden van de vele Social Media platformen en toepassingen levert een positieve bijdrage voor uw organisatie op.
De belangrijkste doelen van de Social Awareness Workshop zijn:
-
Bewustwording, ontwikkelingen en kracht van Social Media;
-
Inzicht in Social Media mogelijkheden en creëren van draagkracht;
-
Achterhalen op welke platformen de relaties/ klanten van uw organisatie actief zijn;
-
Achterhalen welke platformen een positieve bijdrage kunnen leveren aan de positionering en herkenbaarheid van uw organisatie;
-
Welke mogelijkheden zijn er voor het voeren van campagnes op Social Media;
-
Bepalen welke social media platformen en/of social media onderwerpen in het cursustraject worden meegenomen. U heeft o.a. de keus uit LinkedIn, Facebook, Instagram, Google Analytics maar ook de verdiepingen zoals LinkedIn Sales Navigator, SEA en Contentmarketing. Klik hier voor een overzicht van alle 16 Social Media modules.