Human Digital Business
Meerwaarde creëren met Digital Business & Social Selling met de Menselijke Maat.
De brug slaan tussen Business & IT was voorheen al een uitdaging voor veel bedrijven. In de huidige tijd is er de extra digitale uitdaging met Social Media en Online Marketing. Door de veelheid aan disciplines is het stroomlijnen van de (interne) commerciële belangen, en het verhogen van de kwaliteit van de medewerkers noodzaak om de customer experience te maximaliseren. Waarbij de verhoging van het werkplezier van de medewerkers hoog in het vaandel staat.

De digitalisering van de standaardactiviteiten en het creëren van de commerciële meerwaarde voor en door de medewerkers levert hier een grote bijdrage aan.
Human Digital Business
Als projectleider geeft CEO richting aan deze transities om deze op een professionele wijze samen met de organisatie (medewerkers), gestalte te geven. Tijdens het project ben ik de “vertaler” van de Business naar IT (en vice versa) inclusief het professioneel inzetten van Social Media en Online Marketing. Zodat alle disciplines een positieve bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen.
Social Selling
CEO begeleidt organisaties bij het professionaliseren van Social Selling voor sales, marketing en klantcontact-centers. Het zowel inbound als outbound toepassen van moderne sales en marketing activiteiten en technologie. Incompany, maatwerk en professionele projectbegeleiding
Digital Business & Social Selling is een marathon

Digital Business & Social Selling is een structurele andere manier van sales en is geen quick fix. Het is een marathon en geen sprint. Volhouden en energie halen uit je kleine successen en doorgaan. Dat is ook als marathonloper tijdens wedstrijden, energie halen uit de vele toeschouwers die voor je klappen en de kilometers die je al af hebt gelegd.
Een goede opbouw is van groot belang, datzelfde geldt voor jou als sales tijdens de verkooprace. Kijk in welk stadium je (potentiële) klant is en anticipeer daar op. De marathonloper gaat ook niet bij de eerste 10 kilometer vol gas maar bouwt op naar het hoogtepunt de finish!
Het hoogtepunt als sales is, de deal binnenhalen door je klant optimaal te begeleiden en te informeren. Vooraf brengen we je je Social Selling vaardigheden en inzichten in beeld met de Social Selling Competence Monitor. Daarna kunnen we je sales gericht incompany opleiden en spot-on trainen.
APSS Model
Het door CEO ontwikkelde APSS model zorgt voor een gefaseerde opbouw van je digitale sales inspanningen. Tijdens deze periode word je opgeleid en begeleid bij het inzetten van Social Selling platformen, met veel tips en tricks uit de praktijk. Meer informatie over de Social Selling PE-Registeropleiding en de Social Selling Mindset workshop
Kennis en ervaring Digital Business & Social Selling
De jarenlange ervaring van CEO, in het beter laten performen van sales & marketing, maakt dat je als organisatie al vroeg digitaal betrokken wordt bij het inkoopproces. (early supplier involvement).
Wil je weten wat onze klantervaringen zijn?
Aan tafel?
